Звернення громадян до Управління Держпраці у Кіровоградській області
Управління Держпраці у Кіровоградській області на виконання ст. 40 Конституції України, Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» забезпечує можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.
В 2015 році ( червень-грудень) на адресу Управління надійшло 1752 звернення.
Якщо порівнювати поквартально, то у 3 кварталі надійшло 1202 (68,61 %) звернення громадян України, а у 4 кварталі 550 (31,39 %), що на 652 звернення (37,22 %) менше.
Повторних звернень надійшло 50. У 3 кварталі – 27 звернень, у 4 – 23 звернення, що на 4 звернення менше.
За період з червня по грудень 2015 року найбільше звернень надійшло із м. Кіровограда та Кіровоградського району (1219), м. Світловодська та Світловодського району (107), м. Олександрія та Олександрійського району ( 90) та м. Знам’янка та Знам’янського району (51).
Найменше з Устинівського (2), Бобринецького (5).
Протягом травня-грудня 2015 року на «гарячу лінію голови Кіровоградської обласної державної адміністрації» надійшло 122 дзвінки громадян з питань праці та охорони праці і промислової безпеки, які були роз’ясненні фахівцями Управління Держпраці.
При Управлінні Держпраці у Кіровоградській області працює телефон «гарячої лінії».
Особистий прийом громадян проводився посадовими особами Управління Держпраці у Кіровоградській області відповідно до статті 22 Закону України « Про звернення громадян» в установленому ним порядку.
В період з червня по грудень 2015 року на особистий прийом
звернулось 415 громадян. Більшість питань з яких звертались громадяни це питання праці і заробітної плати.