Надано технічну консультацію працівникам медичного закладу у м. Благовіщенське

Головний державний інспектор відділу з питань безпеки праці західного регіону управління інспекційної діяльності у Кіровоградській області надала технічну консультацію працівникам та інженеру з охорони праці медичного закладу у м. Благовіщенське Голованівського району.

 Увагу було зосереджено на важливості оцінки ризиків травмування на робочому місці, дотримання правил з охорони праці, які діють у закладі.

Надані роз'яснення щодо організації медичних оглядів працівників певних категорій під час прийняття на роботу (попередній медичний огляд) та протягом трудової діяльності (періодичний).

Інструкції з охорони праці в медичних закладах встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території закладу, у всіх приміщеннях, на кожному робочому місці відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці. Вони розробляються або за професіями, або на окремі види робіт відповідно до переліку.

  • Інструкція з охорони праці медичного реєстратора.
  • Інструкція з охорони праці акушерки.
  • Інструкція з охорони праці сестри медичної.
  • Інструкція з охорони праці лікаря – хірурга.
  • Інструкція з охорони праці прибиральника території та інших.

 

У наказі вказується дата, з якої вводяться в дію інструкції, а також прописуються обов’язки відповідального за охорону праці та керівників структурних підрозділів щодо тиражування, ознайомлення та перегляду інструкцій.

Інструкції з ОП працівників медзакладів мають систематично, не рідше одного разу на 5 років (для робіт з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, — не рідше ніж один раз на 3 роки), переглядатися на відповідність вимогам чинних нормативно-правових актів з охорони праці.

 

 

Державна служба України з питань праці

 

 

  

Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної адміністрації 

 

 

 Управління Головдержслужби України в Кіровоградській області

 

ОУНБ Д.І. Чижевського (іноформаційна платформа з питань праці)