Моделювання події на робочому місці в ОКВП «Дніпро-Кіровоград»

Головний державний інспектор Управління інспекційної діяльності у Кіровоградській області провела моделювання події на робочому місці в ОКВП «Дніпро-Кіровоград». Нещасний випадок стався внаслідок наїзду транспорту на працівника при виконанні робіт на проїзній частині вулиці.

 Фахівець Управління разом з представниками служби охорони праці та працівниками підрозділу підприємства, де стався нещасний випадок, відновили послідовність події у хронологічному порядку. Окрім цього, присутні провели оцінку причин нещасного випадку та актуальності заходів, розроблених за результатами розслідування.

Інспектор наголосила на важливості забезпечення постійного контролю з боку відповідальних, за безпечне виконання робіт осіб за дотриманням працівниками виробничих підрозділів вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці, необхідності вжити необхідних заходів за виконанням вимог, інструкцій з охорони праці та посадових інструкцій з метою запобігання подібних нещасних випадків у майбутньому.

Перед залученням до робіт на проїзній частині слюсар-сантехнік повинен пройти цільовий інструктаж за Інструкцією з охорони праці при роботі на проїзній частині вулиць. У складі бригади повинно бути не менше трьох осіб. Місце виконання робіт огороджується захисним огородженням, яке повинно бути виставлено на відстані не менше, ніж 5 м від місця роботи.

Обставляння ділянок дорожніх робіт технічними засобами, а також спеціальне фарбування і світлове обладнання дорожніх машин, механізмів та технологічного устаткування повинно відповідати нормам, регламентованим системою стандартів безпеки дорожнього руху.

Під час зовнішнього й технічного оглядів каналізаційної мережі на проїжджій частині виконавці робіт обов’язково встановлюють огороджувальні знаки, аби запобігти наїзду транспорту на працівників.

Підготовка робочої зони робіт:

-оформити наряд-допуск;

- пройти інструктаж з ОП;

- переодягнутися в спец одяг;

- перевірити згідно з табелем оснащення наявність захисних засобів, інструментів;

- підготувати необхідні матеріали;

- виставити огороджувальні знаки, бар’єри;

- машини й агрегати улаштовують перед місцем виконання робіт лобовою частиною в напрямку руху транспорту;

- машини й агрегати без нормативного фарбування огороджують переносними огороджувальними знаками, які встановлюють назустріч руху транспорту на відстані 10 м від місця робіт;

- у темний час доби на машинах і агрегатах, на яких немає бортових сигнальних вогнів, із боку руху транспорту та на стійках дорожніх огороджувальних знаків вивішують червоні ліхтарі.

З метою зниження рівня небезпеки дані роботи слід виконувати згідно з наявними технологічними картами та регламентами, дотримуватись вимог безпечного виконання робіт, використовуваний робочий інструмент і деталі машин і обладнання розташовувати організовано у зручному та безпечному порядку, раціонально та ефективно організовувати свою працю, а також дбати про особисту безпеку та безпеку навколишніх людей в процесі трудової діяльності, вживати профілактичних заходів безпеки, знати й додержуватися вимог нормативних актів, правил та інструкцій.

 

 

Державна служба України з питань праці

 

 

  

Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної адміністрації 

 

 

 Управління Головдержслужби України в Кіровоградській області

 

ОУНБ Д.І. Чижевського (іноформаційна платформа з питань праці)