Кампанія «Виходь на світло!» у Кропивницькому: боротьба з незадекларованою працею через інформаційні заходи
Починаючи з 19 серпня до 1 листопада 2024 року Державна служба України з питань праці проводить інформаційну кампанію «Виходь на світло!», яка спрямована на розв'язання проблеми незадекларованої праці в умовах воєнного стану.
Наочні інформаційні матеріали про кампанію були розміщені на сіті-лайтах і біг-борді у місті Кропивницькому Південно-Східним міжрегіональним управлінням Держпраці у тісній співпраці з Кропивницькою міською радою.
Жителі міста Кропивницького та Олександрії також можуть бачити та чути аудіо- і відеоролики у громадському транспорті їдучі на роботу та з роботи. У місті Долинська аудіо- і відеоролики про переваги офіційного працевлаштування постійно бачать відвідувачі будівельного магазину, а у місті Світловодськ такі ролики транслює місцева телерадіокомпанія.
Головною метою кампанії є попередження та/або усунення порушень законодавства про працю при оформленні трудових відносин шляхом інформування обох сторін трудових відносин про взаємні права та обов’язки.
Держпраці закликає працівників і роботодавців дотримуватися законодавства про працю та укладати трудові договори. Такий підхід сприятиме створенню справедливих і безпечних умов праці для всіх та укріпленню економіки нашої країни та збільшить надходження до місцевих бюджетів.