Працівників галузі торгівлі у Кропивницькому проконсультовано з питань психосоціальної підтримки
Фахівець Управління інспекційної діяльності у Кіровоградській області провела інформаційний захід для працівників галузі торгівлі у м. Кропивницькому з питань трудових відносин та впровадження психосоціальної підтримки на робочому місці.
Фахівець проінформувала присутніх, якою може бути психосоціальна підтримка працівників; як надавати першу психологічну допомогу; як опановувати техніки самодопомоги. Акцентувала на тому, у яких випадках слід звертатися до психолога і що може стати підставою звернення до психотерапевта.
Запровадження програми психосоціальної підтримки підсилить значення та відкриє шлях до профілактики інших психосоціальних ризиків у сфері праці.
Крім того, інспектор пояснила, що під час надання першої психологічної допомоги не варто:
- намагатися допомагати іншим, якщо сам не перебуваєш в достатньо стабільному емоційному стані;
- наполягати та змушувати людину розповідати про те, що з нею відбулося; перебивати чи квапити співрозмовника;
- давати обіцянки чи запевнення, говорити такі фрази: «Заспокойтеся», «Все буде добре», «Все пройде», «Життя налагодиться» тощо (такого роду слова замість надії можуть надати людині, якій ви допомагаєте, відчуття самотності);
- давати оцінку тому, що людина зробила чи не зробила; вкрай важливо не говорити про емоції;
- торкатися до людини, якщо немає впевненості про те, чи прийнято це в її культурному середовищі;
- вигадувати того, чого не знаєте, переказувати непідтверджену інформацію почуту від інших, використовувати специфічну термінологію;
- розповідати про свої власні проблеми та труднощі;
- діяти так, немов зобов’язані вирішити за людину всі його проблеми (це може позбавити людину віри у власні сили і здатності самій подбати про себе).
Також, були надані консультації з питань дотримання законодавства про працю в період дії воєнного стану.
Актуальна інформація з питань психосоціальної підтримки на робочому місці:https://pratsia.in.ua/