Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 10 місяців 2015 року
До Управління Держпраці у Кіровоградській області з моменту переведення працівників Територіальної державної інспекції з питань праці та Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Кіровоградській області надійшло 1602 звернення громадян України з індивідуальними (1576) чи колективними зверненнями (26).
Найбільше звернень надійшло від громадян: м. Кіровограда і Кіровоградського району – 1141 звернень, м. Олександрії та Олександрійського району – 72, м. Світловодська та Світловодського району – 87, м. Знам’янка і Знам’янський район – 41.
Із загальної кількості питань, що піднімаються заявниками більша частина – питання оплати праці (38,6 % питань), питання робочого часу і часу відпочинку – 19,5 % та трудових договорів – 19,9 %.
Фахівцями управління було розглянуто у визначені чинним законодавством терміни та вжиті заходи щодо вирішення порушених питань по суті 1570 звернень. За наслідками всіх розглянутих звернень заявникам надані повні та вичерпні відповіді.
Також з моменту переведення працівників Територіальної державної інспекції з питань праці та Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Кіровоградській області до Управління організовано телефонну «гарячу» лінію; організовано особистий прийом громадян (в Центрі надання адміністративних послуг Кіровоградського міськвиконкому), на офіційному веб-сайті управління розміщено графік особистого прийому громадян посадовими особами управління та контактна інформація управління, здійснюється постійне оновлення інформації щодо звернення громадян на веб-сторінці Управління.