Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Управлінні Держпраці у Кіровоградській області за І півріччя 2018 року
З метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення впродовж першого півріччя 2018 року до Управління Держпраці у Кіровоградській області надійшло 602 письмових звернення громадян.
З Урядової «гарячої лінії» 169 звернень.
Найбільш актуальними питаннями, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є:
- питання категорії «Праця і заробітна плата» 389 звернень - щодо невиплати заробітної плати; індексації заробітної плати; розрахункових коштів при звільненні; щодо не оформлення трудових відносин (легалізація заробітної плати), невиплати середньомісячної заробітної плати мобілізованим та призваним на строкову військову службу; невиплати вихідної допомоги при звільненні працівників, у зв’язку з призовом на військову службу; звільнення та поновлення на роботі; щодо не нарахування та невиплати грошових коштів за листами непрацездатності; правильності оформлення трудових книжок та ін.;
- питання категорії «Охорона праці» 21 звернення – щодо проведення розслідування нещасних випадків та інше.
Внаслідок розгляду звернень громадян, що надійшли до Управління в січні-червні 2018 року:
- надіслано за належністю – 52 звернення;
- вирішено позитивно – 488 звернень;
- відкликано – 35 зверненнь;
- знаходяться на розгляді – 21 звернення (терміни розгляду звернень, що на даний час не розглянуті відповідають Закону України «Про звернення громадян» ).
Всі звернення розглянуті згідно чинного законодавства України. Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» 23 звернення не підлягали розгляду (анонімні).
До Управління протягом І півріччя 2018 року надійшло 21 запит на публічну інформацію.
Надійшло 11 звернень щодо мінімального розміру заробітної плати, з них:
- кількість звернень залишених без розгляду, як анонімні – 2;
- шляхом надання роз’яснень – 7;
- шляхом проведення перевірки – 1;
- знаходиться на розгляді – 1.
Усі звернення, що надійшли до Управління, ретельно та уважно розглянуто, заявникам надані вичерпні, аргументовані відповіді.
Стан роботи зі зверненнями громадян висвітлюється на сторінках веб-сайту Управління Держпраці у Кіровоградській області в розділах «Звернення громадян», «Запитання та відповіді».
У травні 2018 року проведено онлайн-прийом громадян Кіровоградської області за участю начальника відділу з питань охорони праці Наталією Віжул та провідним спеціалістом відділу з питань гігієни праці та атестації робочих місць за умовами праці Євгеном Гавадзюком. Всі поставлені питання на онлайн-прийомі були вирішені позитивно.
Управлінням створюються всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням наказу Міністерства соціальної політики від 16 листопада 2016 року № 1339 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та їх територіальних органах», а також Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР.