Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за січень 2018 року
Управління Держпраці у Кіровоградській області на виконання ст. 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», наказу Міністерства соціальної політики № 1339 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та їх територіальних органах» забезпечує можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.
До Управління протягом січня 2018 року надійшло 103 звернення громадян, що на 45 звернень менше порівняно з відповідним періодом минулого року, з них 99 – з питань праці та 4 з охорони праці.
За видами звернень:
16 - заяви (клопотання);
87 – скарги.
Вирішено позитивно – 97 звернень
надіслано за належністю – 10;
відкликано – 1;
знаходяться на розгляді – 12
На особистому прийомі побувало 125 громадян.