Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Управління Держпраці у Кіровоградській області за листопад 2017 року
Управління Держпраці у Кіровоградській області (далі – Управління) на виконання ст. 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР, наказу Міністерства соціальної політики від 16 листопада 2016 року № 1339 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та їх територіальних органах» забезпечує можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.
До Управління протягом листопада 2017 року надійшло 100 звернень громадян, з них 96 – з питань праці та 4з охорони праці.
Види звернень:
14- заяви (клопотання);
86 – скарги.
Всі звернення розглядаються керівництвом Управління, даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомлялися про результати розгляду.
Протягом листопада 2017 року:
- вирішено позитивно– 95 звернень;
- надіслано за належністю– 3;
- відкликано – 5;
- знаходяться на розгляді – 23 (терміни розгляду звернень, що на даний час не розглянуті відповідають Закону України «Про звернення громадян»).
Особистий прийом громадян проводився посадовими особами Управління Держпраці у Кіровоградській області відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян», наказу Міністерства соціальної політики від 16 листопада 2016 року № 1339 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та їх територіальних органах» в установленому порядку.
У листопаді 2017 року в Управлінні на особистому прийомі побувало 250 громадян.