Підсумки роботи зі зверненнями громадян за жовтень 2017 року
Управління Держпраці у Кіровоградській області на виконання ст. 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР, наказу Міністерства соціальної політики від 16 листопада 2016 року № 1339 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та їх територіальних органах» забезпечує можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.
До Управління протягом жовтня 2017 року надійшло 115 звернень громадян, що на 66 більше порівняно з відповідним періодом минулого року, з них 109 – з питань праці та 6 з охорони праці.
Статистичні дані про звернення громадян, що надійшли до Управління протягом жовтня 2017 року порівняно з жовтнем 2016 року
Звідки надійшли |
Кількість звернень |
Відхилення |
|
Жовтень 2017 |
Жовтень |
+ (-) |
|
Мінпраці |
0 |
0 |
0 |
Кабінету Міністрів України |
0 |
0 |
0 |
Верховної ради України |
0 |
0 |
0 |
Держпраці |
1 |
1 |
0 |
Урядової гарячої лінії |
37 |
10 |
+27 |
Центральних органів виконавчої влади |
0 |
0 |
0 |
Облдержадімінстрації |
12 |
7 |
+5 |
Місцевих органів виконавчої влади | 1 | 2 | -1 |
Прокуратури | 2 | 2 | 0 |
Профспілки | 0 | 0 | 0 |
Депутата | 1 | 0 | +1 |
Інші | 6 | 2 | +4 |
Безпосередньо від громадян | 55 | 25 | +30 |
Разом | 115 | 49 | +66 |
Загальна кількість колективних звернень, що надійшли до Управління становить 6. Повторних звернень надійшло 19.
За видами звернень:
із усіх звернень, що надійшли до Управління протягом жовтня 2017 року, 88 становлять заяви (клопотання); 27 – скарги.
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до Управління протягом жовтня 2017 року порівняно з жовтнем 2016 року
Назва питань |
Кількість питань |
Відхилення |
|
Жовтень 2017 |
Жовтень |
+ (-) |
|
Оплата праці |
63 |
28 |
+35 |
Робочий час і час відпочинку |
7 |
1 |
+6 |
Трудовий договір |
40 |
4 |
+36 |
Інші порушення законодавства про працю та інші питання |
23 |
26 |
-3 |
Соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві, з тимчасової втрати працездатності та загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття |
8 |
3 |
+5 |
Питання охорони праці та промислової безпеки |
6 |
2 |
+4 |
Всі звернення, що надходять до Управління, розглядаються її керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомлялися про результати розгляду.
Протягом жовтня 2017 року: - вирішено позитивно – 87;
- звернення надіслано за належністю – 13;
- відкликано – 8;
- знаходяться на розгляді – 21 (терміни розгляду звернень, що на даний час не розглянуті відповідають Закону України «Про звернення громадян» ).
Особистий прийом громадян
Особистий прийом громадян проводився посадовими особами Управління Держпраці у Кіровоградській області відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян», наказу Міністерства соціальної політики від 16 листопада 2016 року № 1339 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та їх територіальних органах» в установленому порядку.
У жовтні 2017 року на особистому прийомі з питань праці та заробітної плати побувало 269 громадян.
37 |
10 |
+27 |