Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Управління Держпраці у Кіровоградській області у січні-лютому 2017 року

   Управління Держпраці у Кіровоградській області на виконання ст. 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР  забезпечує можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.

     До Управління Держпраці у Кіровоградській області (далі – Управління) протягом січня-лютого 2017 року надійшло 307 звернень громадян, що на 140 звернень більше порівняно з відповідним періодом минулого року.

   Статистичні дані про звернення громадян, що надійшли до Управління протягом січня-лютого 2017 року порівняно з січнем-лютим 2016 року.

Звідки надійшли

Кількість звернень

Січень-Лютий 2017

Січень-Лютий 2016

+ (-)

Мінпраці

0

0

0

Кабінету Міністрів України

1

0

+1

Верховної ради України

1

0

+1

Держнаглядпраці

10

10

0

Урядової гарячої лінії

136

49

+87

Центральних органів виконавчої влади

0

0

0

Облдержадімінстрації

37

28

+9

Місцевих органів виконавчої влади

0

1

-1

Прокуратури

10

8

+2

Профспілки

0

1

-1

Депутата

6

1

+5

Інші

12

5

+7

Безпосередньо від громадян

94

64

+30

Разом

307

167

+140

    Загальна кількість колективних звернень, що надійшли до Управління збільшилась на 6 порівняно з відповідним періодом минулого року і становить 17. Повторних звернень надійшло 21.

   За видами звернень:

   із усіх звернень, що надійшли до Управління протягом січня-лютого 2017 року, 79 становлять заяви (клопотання); 228 – скарги, 5 – запити на публічну інформацію.

      За територіальною ознакою:

     протягом січня-лютого 2017 року найбільше звернень розглянуто в м.Кіровограді – 181, м.Світловодськ – 33, м.Олександрія – 20, Кіровоградському – 10, Маловисківському – 8, Вільшанському – 7, Петрівському – 5, Новомиргородському – 5, Добровеличківському – 5, Бобринецькому –  4, Новоукраїнському – 3, Новоархангельському – 3, Олександрійському – 3, Гайворонському – 3, районах, м.Знамянка – 4, Ульянівському – 2, Знамянському – 2,  Голованівському – 2, Долинському – 2, Олександрівському – 2 районах. Найменше в Компаніївському – 1, Онуфріївському – 1, Світловодському – 1  районах.

 Кількість питань, порушених у зверненнях громадян,  що надійшли до Управління протягом січня-лютого 2017 року  порівняно з січнем-лютим 2016 року

Назва питань

Січень-Лютий 2017

Січень-Лютий 2016

+ (-)

Оплата праці

199

82

+117

Робочий час і час відпочинку

14

3

+11

Трудовий договір

55

0

+55

Інші порушення законодавства про працю

68

96

-28

Соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві, з тимчасової втрати працездатності та загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття

3

0

+3

Питання охорони праці та промислової безпеки

27

0

+27

   Всі звернення, що надходять до Управління, розглядаються її керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомлялися про результати розгляду.

Результати розгляду звернень

  Протягом січня-лютого 2017 року  5 звернення надіслано за належністю; 258 – вирішено позитивно; 15 – відкликано. На розгляді – 29.

      Особистий прийом громадян проводився посадовими особами Управління Держпраці у Кіровоградській області відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян» в установленому порядку.

    У січні-лютому 2017 року на особистому прийомі побувало 564 громадян, з яких 535 звернулись з питань праці та заробітної плати, 29 громадян – з питань охорони праці та промислової безпеки.

 

 

Державна служба України з питань праці

 

 

  

Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної адміністрації 

 

 

 Управління Головдержслужби України в Кіровоградській області

 

ОУНБ Д.І. Чижевського (іноформаційна платформа з питань праці)