Про звернення громадян до Управління Держпраці у Кіровоградській області у 2016 році
Управління Держпраці у Кіровоградській області на виконання ст. 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР забезпечує можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення. За 12 місяців 2016 року на адресу Управління надійшло 1082 звернення, з них 1029 звернень індивідуальних та 53 – колективних. Повторних надійшло 155 звернень.
Безпосередньо від громадян - 423 звернення
Через Кіровоградську ОДА – 343 звернення.
Через «Урядову гарячу лінію» – 161 звернення.
Від інших органів, установ та організацій – 63 скарги.
Через прокуратуру – 46 звернень.
Через Державну службу України з питань праці – 39 звернень.
Депутатські звернення – 3.
Через Верховну Раду України - 3 звернення.
Через КМУ – 1 звернення.
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до Управління за січень-грудень 2016 року:
Оплата праці – 646
Робочий час і час відпочинку – 29
Трудовий договір – 45
Інші порушення законодавства про працю – 413
Інші питання – 87
Соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві, з тимчасової втрати працездатності та загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття - 13
Питання охорони праці та промислової безпеки – 27.
З питань, які порушені у зверненнях громадян 939 вирішено позитивно, 55 - були передані за належністю, 88 скарг було відкликано.
Усі звернення розглянуті без порушення термінів розгляду, вжиті заходи щодо їх вирішення, за результатами заявникам надані відповіді.
Особистий прийом громадян проводився посадовими особами Управління Держпраці у Кіровоградській області відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян» в установленому порядку.
У січні-грудні 2016 року на особистому прийомі побувало 3661 громадян, з яких 3531 звернулись з питань праці та заробітної полати, та 130 громадян – з питань охорони праці та промислової безпеки.