«Гаряча лінія» – можливість оперативно отримати роз’яснення

Проведення сеансів «гаряча лінія» дає змогу громадянам отримати кваліфіковану відповідь на проблемні питання, які їх хвилюють.

Сеанси телефонного зв’язку “гаряча лінія” – це сучасна форма роботи з платниками податків, яка останнім часом широко використовується державними органами. Це надання можливості громадянам у спеціально відведений час поспілкуватися телефоном з керівниками державного органу. 

 Ця форма зворотного зв’язку відіграє роль стимулятора громадської активності, обізнаності громадян у своїх правах. Населення переконується, що в Україні будується громадянське відкрите суспільство, той тип демократії, коли громадяни мають можливість впливати на прийняття тих чи інших рішень.

Вона є ефективним засобом безпосереднього впливу на свідомість абонента. Шанобливе, компетентне його спілкування з керівником високого рангу, як правило, дозволяє зняти гостроту проблеми, що спричинила дзвінок на “гарячу лінію”. Крім того, у багатьох випадках – це джерело оперативної інформації про порушення деякими керівниками, суб’єктами підприємницької діяльності законодавства про працю, а держслужбовцями – свої службових обов’язків.

 

 

Державна служба України з питань праці

 

 

  

Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної адміністрації 

 

 

 Управління Головдержслужби України в Кіровоградській області

 

ОУНБ Д.І. Чижевського (іноформаційна платформа з питань праці)