Запитуйте – відповідаємо

Відповідь надає завідувач сектору звернення громадян та доступу до публічної інформації Олеся Ломовцева.

Чи існує різниця між запитом та зверненням?

 Право на звернення та право на інформацію – конституційні права осіб, але регулюються двома різними Законами, а отже мають і відмінності у своїй юридичній природі. У Законі України «Про доступ до публічної інформації» запит визначається як прохання особи до розпорядника інформації на її публічний доступ, яка знаходиться в його володінні.

Оформлюється запит у довільній формі та може бути поданий як в письмовому, усному так і в електронному вигляді.

Порядок розгляду звернень та порядок розгляду запитів звичайно ж відрізняються.

Так, Закон України «Про доступ до публічної інформації» надає право доступу до вже існуючої інформації (документів) і не вимагає створення у відповідь на запит нової інформації (зокрема, шляхом проведення аналітичної роботи). Як виняток, інформація запитувана у розпорядника може бути не у його володінні в силу відсутності відповідної компетенції ( ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).

Унаслідок розгляду інших вимог чи прохань, а саме – поновлення порушених прав особи, притягнення до відповідальності та ін. може створюватися нова інформація. Процедура розгляду звернень проводиться згідно Закону України « Про звернення громадян». 

 

Державна служба України з питань праці

 

 

  

Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної адміністрації 

 

 

 Управління Головдержслужби України в Кіровоградській області

 

ОУНБ Д.І. Чижевського (іноформаційна платформа з питань праці)