Про звернення громадян до Управління Держпраці у Кіровоградській області у липні 2016 року
Управління Держпраці у Кіровоградській області на виконання ст. 40 Конституції України, Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» забезпечує можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.
У липні 2016 року на адресу Управління надійшло 84 звернення, з них 82 звернення індивідуальні і 2 – колективні.
Безпосередньо від громадян надійшло 31 звернення, від інших органів, установ та організацій - 3, через Кіровоградську обласну державну адміністрацію - 33, за належністю через прокуратуру – 3, через Державну службу України з питань праці – 13 та 1 депутатське звернення.
Повторних надійшло 15 звернень.
За липень 2016 року найбільше звернень надійшло із м. Кіровограда (41), м. Світловодська (6) та м. Олександрії (4). Найменше - з Олександрівського (1), Гайворонського (1) та Онуфріївського (1) районів.
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до Управління за липень 2016 року :
питання праці та заробітної плати – 80 ;
питання охорони праці та промислової безпеки – 4.
З питань, які порушені у зверненнях громадян - 53 вирішено позитивно, 2 звернення були переслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», 18 - перебувають у стадії розгляду, 11 скарг було відізвано в зв’язку з позитивним вирішенням питань.
Усі звернення розглянуті без порушення термінів розгляду, вжиті заходи щодо їх вирішення, за результатами заявникам надані відповіді.
Особистий прийом громадян проводився посадовими особами Управління Держпраці у Кіровоградській області відповідно до статті 22 Закону України « Про звернення громадян» в установленому порядку.
У липні 2016 року на особистому прийомі побувало 243 громадянина. Більшість питань, з яких звертались громадяни - щодо праці і заробітної плати (205) та охорони праці та промислової безпеки (38).