Завершено розслідування нещасного випадку із смертельним наслідком, що стався з підземним гірником Новокостянтинівської шахти
Завершено спеціальне розслідування нещасного випадку зі смертельним наслідком, що стався Новокостянтинівській шахті ДП «Східний гірничозбагачувальний комбінат». Нагадаємо, 24 вересня 2020 року на дільниці внутрішньошахтного транспорту № 12 горизонт -300 метра (заїзд до електровозного депо), під час ремонту електровоза, травмувався підземний гірник.
Встановлено, що працівник, здійснюючи обдув електродвигуна, не переконався в безпечній відстані між електровозом і відкотною колією. Внаслідок зіткнення електровоза з вагонетками, гірник отримав тяжкі травми.Цього ж дня він помер у лікарні.
Комісія, до складу якої ввійшли представники Управління, Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області, служб охорони праці ДП «СхідГЗК» та та Новокостянтинівської шахти, ЦК Атомпрофспілки, профспілкового комітету шахти за участю дружини потерпілого та її адвоката дійшла висновку, що нещасний випадок визнається таким, що пов’язаний з виробництвом, на нього складається Акт за формою Н-1/П і береться на облік ДП «СхідГЗК».
Основна причина нещасного випадку – організаційна, - невиконання посадових обовязків: «Посадової інструкції начальника дільниці», «Посадової інструкції майстра гірничого підземної дільниці», «Робочої інструкції гірника підземного», «Робочої інструкції люкового (гірничі роботи) 5 розряду». Комісією розроблені заходи щодо запобігання подібним нещасним випадкам. Вирішено ознайомити працівників шахти з причинами і обставинами нещасного випадку; провести позаплановий інструктаж з охорони праці з працівниками дільниці № 12; позачергове навчання та перевірку знань з питань охорони праці та НПАОП осіб, причетних до нещасного випадку. Також необхідно переглянути правила охорони праці з ремонту електровозів і шахтних вагонеток з урахуванням усіх небезпечних ризиків; облаштувати місце проведення обдувки електровозів з урахуванням вимог безпеки, а також запобіжними знаками безпечну відстань від місця зупинки електровозу після виходу з депо до електровозної відкатки.