Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Управління Держпраці у Кіровоградській області за листопад 2017 року

  Управління Держпраці у Кіровоградській області (далі – Управління) на виконання ст. 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР, наказу Міністерства соціальної політики від 16 листопада 2016 року № 1339 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та їх територіальних органах» забезпечує можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.

  До Управління протягом листопада 2017 року надійшло 100 звернень громадян, з них 96 – з питань праці та 4з охорони праці.

   Види звернень:

14- заяви (клопотання);

86 – скарги.

  Всі звернення розглядаються керівництвом Управління, даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомлялися про результати розгляду.

Протягом листопада 2017 року:

   - вирішено позитивно 95 звернень;

  - надіслано за належністю– 3;

  - відкликано 5;

  - знаходяться на розгляді – 23 (терміни розгляду звернень, що на даний час не розглянуті відповідають Закону України «Про звернення громадян»).

  Особистий прийом громадян проводився посадовими особами Управління Держпраці у Кіровоградській області відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян», наказу Міністерства соціальної політики від 16 листопада 2016 року № 1339 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та їх територіальних органах» в установленому порядку.

У листопаді 2017 року в Управлінні на особистому прийомі побувало 250 громадян. 

 

Державна служба України з питань праці

 

 

  

Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної адміністрації 

 

 

 Управління Головдержслужби України в Кіровоградській області

 

ОУНБ Д.І. Чижевського (іноформаційна платформа з питань праці)