Підсумки роботи зі зверненнями громадян за жовтень 2017 року

   Управління Держпраці у Кіровоградській області на виконання ст. 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР, наказу Міністерства соціальної політики від 16 листопада 2016 року  № 1339 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та їх територіальних органах» забезпечує можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.

 До Управління протягом  жовтня 2017 року надійшло 115 звернень громадян, що на 66 більше порівняно з відповідним періодом минулого року, з них 109 – з питань праці та 6 з охорони праці.

Статистичні дані про звернення громадян, що надійшли до Управління протягом жовтня 2017 року порівняно з жовтнем 2016 року

 

 

Звідки надійшли

 

Кількість звернень

Відхилення 
періоду
 
  2017 до 2016                         

Жовтень 2017

Жовтень 

2016

+ (-)

Мінпраці

0

0

0

Кабінету Міністрів України

0

0

0

Верховної ради України

0

0

0

Держпраці

1

1

0

Урядової гарячої лінії

37

10

+27

Центральних органів виконавчої влади

0

0

0

Облдержадімінстрації

12

7

+5

Місцевих органів виконавчої влади 1 2 -1
Прокуратури 2 2 0
Профспілки  0 0 0
Депутата 1 0 +1
Інші 6 2 +4
Безпосередньо від громадян 55 25 +30
Разом 115 49 +66

 Загальна кількість колективних звернень, що надійшли до Управління становить 6. Повторних звернень надійшло 19.

 За видами звернень:

із усіх звернень, що надійшли до Управління протягом жовтня 2017 року, 88 становлять заяви (клопотання); 27 – скарги.

 Кількість питань, порушених у зверненнях громадян,  що надійшли до Управління протягом жовтня 2017 року  порівняно з жовтнем 2016 року

Назва питань

 

Кількість питань

Відхилення 
періоду
 
  2017 до 2016                         

Жовтень 2017

Жовтень 

2016

+ (-)

Оплата праці

63

28

+35

Робочий час і час відпочинку

7

1

+6

Трудовий договір

40

4

+36

Інші порушення законодавства про працю та інші питання

23

26

-3

Соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві, з тимчасової втрати працездатності та загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття

8

3

+5

Питання охорони праці та промислової безпеки

6

2

+4

 

Всі звернення, що надходять до Управління, розглядаються її керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомлялися про результати розгляду.

Протягом жовтня 2017 року:  - вирішено позитивно – 87;

- звернення надіслано за належністю – 13;

- відкликано – 8;

- знаходяться на розгляді – 21 (терміни розгляду звернень, що на даний час не розглянуті відповідають Закону України «Про звернення громадян» ). 

Особистий прийом громадян

          Особистий прийом громадян проводився посадовими особами Управління Держпраці у Кіровоградській області відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян», наказу Міністерства соціальної політики від 16 листопада 2016 року  № 1339 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та їх територіальних органах» в установленому порядку.

У жовтні 2017 року на особистому прийомі з питань праці та заробітної плати побувало 269 громадян.

 

37

10

+27

 

Державна служба України з питань праці

 

 

  

Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної адміністрації 

 

 

 Управління Головдержслужби України в Кіровоградській області

 

ОУНБ Д.І. Чижевського (іноформаційна платформа з питань праці)