Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за серпень 2017 року

До Управління Держпраці в області протягом серпня 2017 року надійшло 112 звернень громадян, що на 29 звернень більше порівняно з відповідним періодом минулого року, з них 97 – з питань праці та 15 - з охорони праці.

 Статистичні дані про звернення громадян, що надійшли до Управління протягом серпня 2017 року порівняно з серпнем 2016 року

Звідки надійшли

Кількість звернень

Відхилення           періоду                       2017 до 2016                          

Серпень2017

Серпень2016

+ (-)

Мінпраці

0

0

0

Кабінету Міністрів України

0

0

0

Верховної ради України

0

1

-1

Держпраці

11

1

+10

Урядової гарячої лінії

30

28

+2

Центральних органів виконавчої влади

0

0

0

Облдержадімінстрації

24

9

+15

Місцевих органів виконавчої влади

3

1

+2

Прокуратури

1

6

-5

Профспілки

1

0

+1

Депутата

0

0

0

Інші

13

5

+8

Безпосередньо від громадян

29

32

-3

Разом

112

83

+29

         

Загальна кількість колективних звернень, що надійшли до Управління, становить 6. Повторних звернень надійшло 19.

За видами звернень:

9 - заяви (клопотання);

103 – скарги.

 Всі звернення розглядаються керівництвом Управління, даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомлялися про результати розгляду.

Вирішено позитивно – 104 звернення;

надіслано за належністю – 5;

відкликано – 2;

знаходяться на розгляді – 20 (терміни розгляду звернень, що на даний час не розглянуті відповідають Закону України «Про звернення громадян» ). 

На особистому прийомі в Управлінні побувало 108 громадян, з яких 106 звернулись з питань праці та заробітної плати, 2 – з питань охорони праці та промислової безпеки.

 

 

Державна служба України з питань праці

 

 

  

Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної адміністрації 

 

 

 Управління Головдержслужби України в Кіровоградській області

 

ОУНБ Д.І. Чижевського (іноформаційна платформа з питань праці)