Запитуйте – відповідаємо

Чи принципово, якою мовою надано звернення громадян?

Відповідь надає завідувач сектору звернення громадян та доступу до публічної інформації Управління Держпраці у Кіровоградській області Лілія Оганісян.

 Відповідно до ст. 6 Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР громадяни мають право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, об'єднань громадян, посадових осіб українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін.

Рішення щодо звернень громадян та відповіді на них оформляються відповідно до вимог законодавства про мови. Такі рішення та відповіді можуть бути викладені в перекладі мовою спілкування заявника.

 

 

 

Державна служба України з питань праці

 

 

  

Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної адміністрації 

 

 

 Управління Головдержслужби України в Кіровоградській області

 

ОУНБ Д.І. Чижевського (іноформаційна платформа з питань праці)