В Управлінні відбувся тренінг «Перша психоемоційна підтримка в кризовій ситуації на робочому місці»
Начальник відділу з питань праці західного регіону управління інспекційної діяльності у Кіровоградській області Південно-Східного міжрегіонального управління Держпраці Олена Хіміч провела для фахівців інспекторів управління тренінг «Перша психоемоційна підтримка в кризовій ситуації на робочому місці», під час якого відпрацьовувалися практичні навички основ психологічної допомоги собі та іншим.
Що таке перша психологічна допомога, кому її надають, хто може її надавати, як допомогти собі та тим, хто опинився поряд у кризовій ситуації — все це вивчали та обговорювали на тренінгу.
Учасники опрацювали протокол, який покликаний включити мозок в екстреній ситуації «ЧОТИРИ СТИХІЇ» - це почергове виконання певних дій. Повітря, вода, земля, вогонь – це те, що нас оточує і допомагає вижити в екстрених ситуаціях – дихання, відновлення водного балансу, заземлення, фокусування на певних предметах.
Нормалізація і легітимізація (дозвіл на те, що відчуває людина) - важливі елементи при наданні першої психоемоційної допомоги.
Що можна зробити в перші хвилини травми для людини? Спершу потрібно допомогти собі, не чіпати людину за руки, бо в руках може бути що завгодно, впевнитися, що відсутні фізичні травми, контузія.
Протокол надання першої психологічної допомоги, автор якого Моше ФАРХІ є універсальним і містить 4 компоненти: контакт, питання що потребують роздумів, спонукання до дій, відновлення хронології.
Найважливіше правило, яке необхідно пам’ятати при наданні першої психоемоційної допомоги – не нашкодити людині.
Отримані знання та досвід необхідно використовувати в роботі при спілкуванні з роботодавцями для відповіді на питання, як взаємодіяти у випадку кризової ситуації, як надати допомогу у подібній ситуації на робочому місці.