Що означає принцип «не нашкодь» під час першої психологічної допомоги?

Дотримуватися конфіденційності! Це основа будь-якої підтримки. В умовах робочого середовища – це один із головних аспектів формування довіри та сприятливої атмосфери в трудовому колективі.

 • Бути поруч із людиною, але дотримуватися зручної для неї дистанції.

• Пропонувати допомогу, але не нав’язуватися.

• Слухати, а не розпитувати про те, що сталося.

• Проявляти емпатію замість осуду і стигми.

• Бути терплячими і зберігати спокій.

• Приймати всі емоції людини.

• Надавати інформацію доступною мовою.

• Підтримувати мовчання, якщо людина не хоче говорити, але й не хоче бути на самоті.

• Обіймати людину, коли це припустимо для неї.

• Ділитися своїм досвідом в управлінні стресом, а не власними проблемами.

• Підтримувати віру людини у власні сили і здатність подбати про себе.

 

Державна служба України з питань праці

 

 

  

Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної адміністрації 

 

 

 Управління Головдержслужби України в Кіровоградській області

 

ОУНБ Д.І. Чижевського (іноформаційна платформа з питань праці)