Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Управлінні Держпраці у Кіровоградській області за І півріччя 2018 року

З метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення впродовж першого півріччя 2018 року до Управління Держпраці у Кіровоградській області надійшло 602 письмових звернення громадян.

 

З Урядової «гарячої лінії» 169 звернень.

Найбільш актуальними питаннями, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є:

-  питання категорії «Праця і заробітна плата» 389 звернень - щодо невиплати заробітної плати; індексації заробітної плати; розрахункових коштів при звільненні; щодо не оформлення трудових відносин (легалізація заробітної плати), невиплати середньомісячної заробітної плати мобілізованим та призваним на строкову військову службу; невиплати вихідної допомоги при звільненні працівників, у зв’язку з призовом на військову службу; звільнення та поновлення на роботі; щодо не нарахування та невиплати грошових коштів за листами непрацездатності; правильності оформлення трудових книжок та ін.;

-  питання категорії «Охорона праці» 21 звернення – щодо проведення розслідування нещасних випадків та інше.

Внаслідок розгляду звернень громадян, що надійшли до Управління в січні-червні 2018 року:

- надіслано за належністю – 52 звернення;

-  вирішено позитивно – 488 звернень;

- відкликано – 35 зверненнь;

- знаходяться на розгляді – 21 звернення (терміни розгляду звернень, що на даний час не розглянуті відповідають Закону України «Про звернення громадян» ). 

Всі звернення розглянуті згідно чинного законодавства України. Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» 23 звернення не підлягали розгляду (анонімні).

До Управління протягом І півріччя 2018 року надійшло 21 запит на публічну інформацію.

Надійшло 11 звернень щодо мінімального розміру заробітної плати, з них:

-    кількість звернень залишених без розгляду, як анонімні – 2;

-  шляхом надання роз’яснень – 7;

-  шляхом проведення перевірки – 1;

-  знаходиться на розгляді – 1.

Усі звернення, що надійшли до Управління, ретельно та уважно розглянуто, заявникам надані вичерпні, аргументовані відповіді.

Стан роботи зі зверненнями громадян висвітлюється на сторінках            веб-сайту Управління Держпраці у Кіровоградській області в розділах «Звернення громадян», «Запитання та відповіді».

У травні 2018 року проведено онлайн-прийом громадян Кіровоградської області за участю начальника відділу з питань охорони праці Наталією Віжул та провідним спеціалістом відділу з питань гігієни праці та атестації робочих місць за умовами праці Євгеном Гавадзюком. Всі поставлені питання на онлайн-прийомі були вирішені позитивно.

Управлінням створюються всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням наказу Міністерства соціальної політики від 16 листопада 2016 року  № 1339 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та їх територіальних органах», а також Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР.

 

Державна служба України з питань праці

 

 

  

Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної адміністрації 

 

 

 Управління Головдержслужби України в Кіровоградській області

 

ОУНБ Д.І. Чижевського (іноформаційна платформа з питань праці)