Про звернення громадян у І кварталі 2018 року

Управління Держпраці у Кіровоградській області на виконання Наказу Міністерства соціальної політики України від 16.11.2016 №1339 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та її територіальних органах» ст. 40 Конституції України та Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року № 393/96-ВР забезпечує можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.

 За І квартал 2018 року на адресу Управління надійшло 314 звернень, з них 310 звернень індивідуальних та 4 – колективні.

З питань оплати праці – 306, з питань охорони праці – 8. Повторних надійшло 34 звернення.

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до Управління за І квартал 2018 року :

- питання праці та заробітної плати – 359;

- питання охорони праці та промислової безпеки –10.

З питань, які порушені у зверненнях громадян:

-  вирішено позитивно - 254,

- були передані за належністю – 3,  відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»,

- скарг було відкликано 10,

- перебуває у стадії розгляду - 19 (терміни розгляду звернень, що на даний час не розглянуті відповідають ЗУ «Про звернення громадян).

Усі звернення розглянуті без порушення термінів розгляду, вжиті заходи щодо їх вирішення, за результатами заявникам надані відповіді.

На особистому прийомі побувало  612 громадян, 482 звернулись з питань оплати праці, 130 громадян – з питань охорони праці.          

 

Державна служба України з питань праці

 

 

  

Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної адміністрації 

 

 

 Управління Головдержслужби України в Кіровоградській області

 

ОУНБ Д.І. Чижевського (іноформаційна платформа з питань праці)