Авторизація

Запитуйте – відповідаємо

Які має права громадянин при розгляді звернення?

Відповідь надає завідувач сектору звернення громадян та доступу до публічної інформації Управління Держпраці у Кіровоградській області Лілія Оганісян.

 Згідно ст. 18 Закону України «Про звернення громадян» громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:

особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;

знайомитися з матеріалами перевірки;

подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;

бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;

користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;

одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;

висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;

вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.

 

Пошук

   

 

Корисні посилання

Державна служба України з питань праці

 

 

 _______________________

Національне агентство з питань запобігання корупції

_______________________

 

_______________________

Національне агентство України з питань державної служби

 

Урядовий портал

 

Верховна рада України

 

Офіційне інтернет-представництво Президента України

 

Управління Головдержслужби України в Кіровоградській області

 

ДП «Кіровоградський Експертно-технічний центр»

 

Антикорупційний портал

 


 Всеукраїнський Виробничо-практичний журнал "Промислова безпека"

15060.jpg — 25.27 Kб


 Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної адміністрації